Про роботу Харківської обласної ради VII скликання | Дергачівська районна рада Харківській області
Дергачівська районна рада Харківській області
Новини

Про роботу Харківської обласної ради VII скликання

12.10.2020

Інформація про діяльність депутатського корпусу та виконавчого апарату Харківської обласної ради за період VII скликання 
Час каденції сьомого скликання Харківської обласної ради припав на непростий період у житті країни. Виклики, з якими зіткнулося українське суспільство у цей час, вимагали відповідальної, зваженої, державницької позиції від тих, кому громадяни довірили представляти свої інтереси на регіональному рівні. З одного боку, нелегким випробуванням стала територіальна близькість до зони проведення операції Об’єднаних сил на сході України. З іншого боку, перед обласною радою стояло відповідальне завдання сприяти реформам, передовсім децентралізації, розгортання якої припало саме на період поточної каденції. Необхідність протидіяти поширенню коронавірусної хвороби Covid-2019 змусила усіх нас знаходити нові форми роботи і взаємодії.

За таких обставин депутати сьомого скликання змогли працювати таким чином, що Харківська обласна рада залишилася ініціативним і впливовим органом влади, ефективним майданчиком для дискусії та пошуку шляхів розв’язання нагальних питань, центром прийняття рішень спрямованих на розбудову регіону. Завдяки послідовній, конструктивній і професійній роботі депутатського корпусу, вмінню знаходити спільну мову з органами місцевого самоврядування та виконавчої влади, уважно чути громадську думку, вдалося зберегти стабільність у регіоні, забезпечити сталий економічний та гуманітарний розвиток, активно сприяти впровадженню реформ на місцях.
Харківська обласна рада зробила значний внесок у процес децентралізації в області, зокрема у добровільне об’єднання громад та формування нового територіального устрою на районному рівні, а також реалізувала цілу низку ініціатив, спрямованих на розбудову територій, забезпечувала успішне виконання цільових обласних програм.
Харківська обласна рада VII скликання була сформована за результатами місцевих виборів 25 жовтня 2015 року.
До депутатського корпусу увійшли 120 депутатів, з них 97 чоловіків та 23 жінки (19%).


Переважна кількість депутатів обласної ради VII скликання – керівники підприємств, організацій, комерційних структур, очільники підприємств сільськогосподарської галузі, працівники органів державної влади, підприємці, громадські діячі.
На першому ж засіданні депутати зареєстрували шість фракцій та утворили 14 постійних комісій обласної ради.
Політичними силами, представленими у Харківській обласній раді, утворено шість фракцій:
– фракція партії «Відродження» – 50 осіб;
– фракція партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА “СОЛІДАРНІСТЬ”» – 20 осіб;
– фракція партії «Опозиційний блок» – 19 осіб;
– фракція партії «ОБ’ЄДНАННЯ САМОПОМІЧ» – 12 осіб;
– фракція партії «Наш край» – 11 осіб;
– фракція партії «Всеукраїнське об’єднання “БАТЬКІВЩИНА”» – 8 осіб.
Впродовж скликання у структурі та складі депутатських фракцій відбувались зміни, утворювались депутатські групи.
Так, станом на 1 серпня 2020 року в обласній раді діють наступні фракції та групи:
– фракція партії «Відродження» – 19 осіб;
– фракція партії «Опозиційний блок» – 12 осіб;
– фракція партії «ОБ’ЄДНАННЯ САМОПОМІЧ» – 11 осіб;
– фракція партії «Наш край» – 10 осіб;
– фракція партії «Всеукраїнське об’єднання “БАТЬКІВЩИНА”» – 8 осіб;
– позафракційних депутатів – 59 осіб;
– депутатська група «Єдність та розвиток Харківщини» – 42 особи;
– депутатська група «За Харківщину» – 16 осіб;
– депутатська група «Слобожанщина» – 49 осіб.
Важливо зазначити, що зміни у складі депутатських фракцій та груп не заважали депутатам обласної ради якісно та оперативно вирішувати нагальні питання на сесіях обласної ради протягом скликання.
Ключовим чинником успішної роботи обласної ради, як ефективного органу представницької влади, було порозуміння між всіма депутатами, незалежно, від імені якої громади або політичної сили вони виступали. Саме тому для зваженої і плідної роботи в сесійній залі перед кожним пленарним засіданням сесій обласної ради збиралась Рада керівників фракцій при голові Харківської обласної ради, як інструмент для досягнення порозуміння між політичними силами. Результати пленарних засідань показали, що це позитивний досвід, від якого не слід відмовлятися у подальшому.
Протягом VII скликання Харківською обласною радою проведено 25 пленарних засідань сесій обласної ради, розглянуто 1345 питань, прийнято 1336 рішень, з них:
– питань місцевого самоврядування – 93;
– з питань бюджету і соціально-економічного розвитку регіону – 106;
– з питань охорони здоров’я та соціального захисту – 75 рішень;
– з питань ЖКГ, паливно-енергетичного комплексу та дорожнього господарства – 70;
– з аграрних питань, користування надрами, екології та природокористування – 130;
– з питань управління спільною власністю – 479;
з депутатських запитів – 27 рішень.
Всі питання, що виносилися на розгляд обласної ради, попередньо обговорювались та погоджувались у постійних комісіях за участю фахівців профільних структурних підрозділів обласної державної адміністрації, керівників підприємств, обласних установ і закладів різних галузей економіки, органів місцевого самоврядування, представників громадськості та засобів масової інформації.
Протягом VII скликання постійними комісіями обласної ради загалом було проведено 574 засідання на яких сукупно розглянуто близько 7000 питань
Регуляторна політика здійснювалась обласною радою VII скликання відповідно до Закону «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». На сесіях обласної ради було обговорено та прийнято 5 регуляторних актів. Це порядки використання коштів обласного бюджету з метою надання підтримки учасникам антитерористичної операції для будівництва та придбання житла в Харківській області, що виділяються для мікрокредитування суб’єктів малого і середнього підприємництва. Також було врегульовано питання списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. 
За час роботи Харківської обласної ради VІІ скликання депутатами прийнято і надіслано до центральних органів влади 46 звернень стосовно актуальних соціально значущих питань.
Звернення обласної ради стосувались:
– внесення змін до засад формування місцевих бюджетів з урахуванням в їхніх показниках видатків на медичне, освітнє, соціальне й інше забезпечення вимушено переміщених на відповідні території осіб та передбачення в Державному бюджеті України на 2016 рік субвенції місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян;

– забезпечення лікування пацієнтів із рідкісними захворюваннями з метою виконання Закону України «Про внесення змін до основ законодавства України про охорону здоров’я щодо забезпечення профілактики та лікування рідкісних (орфанних) захворювань»;
– ситуації, що склалася з розрахунками за надані пільги та субсидії населенню, у якому висловлене прохання посприяти у вирішенні в найкоротший термін питання стосовно виділення області додаткового фінансового ресурсу для погашення простроченої кредиторської заборгованості за 2017 рік та проведення у повному обсязі розрахунків за нараховані у 2018 році пільги та житлові субсидії на оплату житлово-комунальних послуг у сумі 1,2 млрд грн, що дозволило провести розрахунки із підприємствами — надавачами послуг за надані пільги та житлові субсидії населенню;
– забезпечення права органів місцевого самоврядування на вільне використання коштів місцевих бюджетів (з метою захисту інтересів органів місцевого самоврядування пропонується скасувати Постанову КМУ від 23.01.2019 №53 «Про внесення змін до порядку розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на вкладних (депозитних) рахунках у банках», що суттєво обмежує права органів місцевого самоврядування на вільне використання коштів місцевих бюджетів);
– виділення у 2019 році коштів на завершення реалізації проєктів — переможців конкурсу Державного фонду регіонального розвитку 2018 року (у зв’язку з наявністю недофінансування інвестиційних програм і проєктів регіонально го розвитку, які мали реалізовуватися у 2018 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку). У результаті 10 проєктів, які не були завершені та профінансовані у 2018 році, погоджено Комісією для оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку для фінансування у 2019 році. Обсяг фінансування склав 83812,736 тис. грн;
– розподілу коштів екологічного податку;
– компенсації втрат місцевих бюджетів, пов’язаних із особливостями оподаткування плати за землю для залізниць та гірничодобувних підприємств;
– внесення змін до Бюджетного кодексу України в частині зарахування 5% рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату до спеціального фонду місцевих бюджетів;
– внесення змін до Бюджетного кодексу України в частині унормування питання перерозподілу рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення;
– погашення різниці в тарифах між фактичною вартістю послуг та встановленими тарифами;
– майбутнього продажу земель; – угод про розподіл продукції та інших питань. 
За період каденції в області реалізовувались 50 регіональних та обласних програм, хід виконання яких депутати щоквартально розглядали на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях, згідно з щорічними планами роботи обласної ради.
Аналізуючи хід виконання низки обласних програм та керуючись новими тенденціями суспільного життя, впродовж скликання депутати вносили відповідні корективи до прийнятих регіональних програм.
Як відомо, не всі питання можна вичерпно опрацювати в ході пленарних засідань і під час роботи постійних комісій, є такі, що потребують детального вивчення і знайомства із ситуацією. Тому часто виникала потреба в утворенні спеціальних робочих груп. Так від початку скликання в обласній раді було створено 116 комісій17 робочих груп та 5 оргкомітетів за різними напрямками діяльності, до складу яких увійшли як депутати обласної ради, так і представники виконавчої влади, профспілок та громадськості.
У полі зору були такі питання:
– упровадження в області медичної реформи та формування госпітальних округів Харківської області;

– надання одноразової адресної допомоги мешканцям Харківської області, які опинилися у скрутній життєвій ситуації;
– здійснення аналізу та перевірки проєктів фінансових планів обласних комунальних підприємств обласної ради, звітів про виконання фінансових планів, розгляду звернень щодо преміювання керівників підприємств та за дорученням голови обласної ради інших питань стосовно їх фінансово-економічної діяльності (фінансова комісія), до складу якої включено депутатів та фахівців виконавчого апарату обласної ради. До участі у засіданнях комісії залучаються представники профільних департаментів та управлінь Харківської обласної державної адміністрації;
– сприяння учасникам АТО у реалізації їхніх прав і свобод;
– реалізація Програми DOBRE в об’єднаних територіальних громадах Харківської області;
– підготовка пропозицій щодо об’єднання (укрупнення) районів Харківської області;
– щодо розгляду питань погодження надання надр у користування з метою геологічного вивчення і розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, а також для цілей, не пов’язаних із видобуванням корисних копалин, відповідно до клопотань, що надійшли до обласної ради від Державної служби геології та надр України у 2018 році;
– визначення списку кандидатів та черговості їх участі в обласній Програмі надання підтримки учасникам антитерористичної операції та операції Об’єднаних сил для будівництва житла в Харківській області на 2019–2020 роки;
– опрацювання питання представництва адвокатами інтересів органів місцевого самоврядування в судах; та інші. 
Докладніше про діяльність депутатського корпусу та виконавчого апарату Харківської обласної ради за період VII скликання

микрокредиты онлайн срочно микрокредит на карту срочно срочные микрокредиты на карту быстрые микрозаймы онлайн займы онлайн на карту быстро микрозайм на карту быстрый займ на карту быстрый займ онлайн онлайн микрозаймы займы онлайн займ на карту
Cigarette suggérés. sac Michael Kors pas cher La grande variété d'outils de création de flamme est intimidante. Seuls quelques exemples comprennent zippos classiques, torches miniatures, des lutteurs pro préférés, des munitions, des groupes de rock, affiliés à des gangs, signes astrologiques, et toutes les couleurs de l'arc en ciel. sac chanel pas cher Le plus trait fondamental de la personnalité peut être reconnu en utilisant un cadeau vraiment personnalisé pour moins de 5 $. Mulberry ont montré leur classique, double poignée de fourre-tout dans des tons neutres de brun, bleu clair et. Il y avait aussi un fourre-tout d'une poignée avec bandoulière amovible en orange pâle. Mulberry a également inclus un sac lancel pas cher matelassé de Lancel de la sangle de la chaîne sur une piste avait été un peu trop près le style de la côte de la célèbre sac 2.55 de sac hermes pas cher.